Gyakran ismételt kérdések
Itt választ kaphatsz azokra a kérdésekre, amelyek gyakran felmerülnek az E-Talking Club szolgáltatással kapcsolatban.
Technikai kérdések
Kérdés 1: Linux vagy Android eszközökön is fut-e az E-Talking Channel?

Jelenleg kizárólag Windows környezetben fut az E-Talking Channel. Erről a mindenkor hatályos ÁSZF 5. Rendszerkövetelmények c. szekciójában valamint az E-Talking ChannelTM hivatalos honlapján tájékozódhatsz. Várhatóan 2017. első negyedévétől mindenféle eszközön futni fog már az E-Talking Channel program.

Kérdés 2: Telepíteni szeretném másik gépre is a programot. Megtehetem?

A mindenkor hatályos ÁSZF szerint az E-Talking Channel telepítése nincs korlátozva.
Ennek értelmében a program telepíthető több eszközre is
a mindenkori minimális rendszerkövetelményeknek
megfelelően.

Kérdés 3: Mobil internetről is használhatom a programot?

Egyelőre nem támogatott a mobil internet technológia az E-Talking Channel használata kapcsán, így annak használatát nem javasolt. Kapcsolódási problémák merülhetnek fel. További részleteket a minimális rendszerkövetelményekről az E-Talking ChannelTM hivatalos honlapján találsz.

Kérdés 4: Szakadozik a hang és a kapcsolat.

A hang és a kapcsolat minőségét az eszközök teljesítménye és az internetkapcsolat minősége határozza meg.

A felhasználó eszközének minimális rendszerkövetelményét az E-Talking ChannelTM hivatalos honlapján találod. Ugyanitt a netkapcsolat minimális sávszélességéről és a mobil kapcsolatról is tájékozódhatsz.

Kérdés 5: Használhatom-e a számítógép/laptop beépített mikrofonját és hangszóróját a beszélgetések alkalmával?

A módszertani útmutatóban is leírtak szerint mindenképpen ajánlott a headset használata, mert a beépített mikrofon használatánál visszhangos lehet a hívás, ami mindkét félnek zavaró.

Kérdés 6: Nem tudok bejelentkezni, mert ‘Error! Bad username or password!’ hibaüzenetet kapok.

Jelszavad a regisztrációkor a noreply@e-talkingclub.com címről küldött e-mailben található. Az E-Talking Channel alkalmazásba való első bejelentkezéskor jelszavadat módosíthatod. Ha ezt tetted, tehát módosítottad, de elfelejtetted, hogy mire, akkor ezt jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati e-mail címen és pár órán belül – vagy legkésőbb a következő munkanapon – küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címedre egy új jelszót.

Ha a képzésed kapcsán követő részleteket kell fizetned és az aktuális részleted nem érkezett be határidőre, akkor szintén ez a hibaüzenet jelenik meg. Havi részletfizetésed fordulónapját a regisztrációkor kapott e-mail dátumából tudod meg. Minden esedékes 41.90 eurós részlet a regisztrációdat követő hónapok azonos napján esedékesek. Ha a részletfizetésekkel kapcsolatban kérdésed merül fel, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a comment@e-talkingclub.com címen.

Kérdés 7: Nem tudok bejelentkezni, mert ‘Error! Service unavailable!’ hibaüzenetet kapok.

Ha nem kaptál az E-Talking Channel rendszerkarbantartásával kapcsolatos e-mailt, akkor ellenőrizd az internet kapcsolatod, mert ez a hiba arra utal, hogy az eszköz nem éri el a szervert, azaz a gép nem csatlakozik az internethez. Ezt a hibaüzenetet kapod akkor is ha szakadozik az internet kapcsolatod, mivel a hangátvitelhez a folyamatos és stabil kapcsolatra van szükséged.

Ha az internetkapcsolatod is rendben van, rendszerkarbantartás miatt sem kaptál e-mailt és mégsem tudsz belépni, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a comment@e-talkingclub.com címen.

Kérdés 8: Miért fontos, hogy HeadSet-et használjak az E-Talking Channel alkalmazás használatakor?

A válasz egyszerű fizika. Ha nem használsz HeadSet-et, azaz mikrofonos fejhallgatót, akkor visszhangozni fog a hangod, ami nagymértékben csökkenti a hang minőségét, így a saját nyelvelsajátítási folyamatod elé gördítesz akadályokat. A több éves tapasztalat azt mutatja, hogy lényegesen jobb a beszélgetések hangminősége, ha használsz HeadSet-et.

Kérdés 9: Mire van szükségem az E-Talking Channel alkalmazás letöltéséhez?

Az alkalmazás az alábbi LINKEN érhető el. A letöltést követően szükséged lesz a felhasználónevedre és jelszavadra, amelyeket a regisztrációdat követően a regisztrációkor megadott e-mail címedre küldtünk meg kettő különálló e-mailben a noreply@e-talkingclub.com címről.

Kérdés 10: Mit tegyek, ha nem tudok belépni az E-Talking Channel alkalmazásba?

Az E-Talking Channel rendszerfrissítésen esett át 2014. április hónapban, amelyet követően 2014.04.22. napon minden felhasználónknak kiküldtük az új felhasználónevét és jelszavát. A levél a noreply@e-talkingclub.com címről érkezett. Keress rá a regisztrációkor megadott e-mail címed levelei között és használd a belépéshez ezeket az adatokat.

Ha megtaláltad a levelet, de nem tudsz belépni az adatokkal, akkor próbáld meg úgy, hogy kijelölöd a belépési adataidat és CTRL+C / CTRL+V gyorsbillentyűkkel bemásolod a megfelelő helyre őket. Ezzel teljes mértékben kizárhatod az elgépelés lehetőségét. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor felhasználóneveddel megjelölt e-mailben jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.

Ha nem találod a leveled, akkor felhasználóneveddel megjelölt e-mailben jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.

Kérdés 11: Mit tegyek, ha nem tudok belépni az http://e-talkingclub.com oldalon?

Az E-Talking Club rendszerfrissítésen esett át 2014. április hónapban, amelyet követően 2014.04.22. napon minden felhasználónknak kiküldtük az új felhasználónevét és jelszavát. A levél a noreply@e-talkingclub.com címről érkezett. Keress rá a regisztrációkor megadott e-mail címed levelei között és használd a belépéshez ezeket az adatokat.

Ha megtaláltad a levelet, de nem tudsz belépni az adatokkal, akkor próbáld meg úgy, hogy kijelölöd a belépési adataidat és CTRL+C / CTRL+V gyorsbillentyűkkel bemásolod a megfelelő helyre őket. Ezzel teljes mértékben kizárhatod az elgépelés lehetőségét. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor felhasználóneveddel megjelölt e-mailben jelezd a comment@etc.email ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.

Ha nem találod a leveled, akkor felhasználóneveddel megjelölt e-mailben jelezd a comment@etc.email ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.

Kérdés 12: MAC (APPLE) számítógépem, notebookom van, mit tegyek?

Első pillanatban úgy tűnik, és az alábbi pár sorból is az derül ki, hogy probléma, ha ilyen géppel rendelkezik valaki:
"Jelenleg kizárólag Windows környezetben fut az E-Talking Channel. Erről a mindenkor hatályos ÁSZF 5. Rendszerkövetelmények c. szekciójában valamint az E-Talking ChannelTM hivatalos honlapján tájékozódhatsz."

Viszont van megoldás!
Az alábbi két linken olyan információkat mutatunk, melyek lehetővé teszik, hogy a MAC (APPLE) rendszereken is tudjon működni az E-Talking Channel.
1 - Hogyan telepítsek Windowst a MAC-re? Olvasd le erre a linkre kattintva!
2 - Egy másik írás, ami megmutatja a megoldást, ha MAC számítógépet használunk.

Várhatóan 2017. első negyedévétől mindenféle eszközön futni fog már az E-Talking Channel program.

Kérdés 13: Hogyan tudok jelszót változtatni a weboffice-ban és az E-Talking Channel alkalmazásban (EDMC)?

Egy saját jelszó használata mindig kényelmesebb, mint a rendszerünk által létrehozott jelszó (jelsorozat) használata. Az első e-mailjeink, melyeket a regisztrációkor megkaptál, tartalmazzák a számodra létrehozott jelszót.
Amennyiben ezen szeretnél változtatni, és saját jelszót használni, akkor a következő módon tudod megadni a kedvencedet:
Indítsd el az E-Talking Channel alkalmazást, programot. Természetesen, miután telepítetted a gépedre. Ha még nincs telepítve, akkor erre a linkre kattintva tudod letölteni, és a regisztrációdat követően kapott e-mailben megtalálod az indító kódokat és a telepítési útmutatót is.
Miután elindítottad az alkalmazást, akkor a menüsorban az „E-Talking Channel” menüpontra kattintva válaszd a lenyíló listából a „Change Password” elemet.
A kinyíló kis ablakban látsz három sort. Az „Old password” sorba írd be a jelenlegi jelszavadat, a „New password” sorba az új, általad választott jelszót, majd a „Confirm new password” sorba írd be újra az általad használni kívánt jelszót. Miután rákattintasz az „Ok” gombra, rögtön az általad megadott új jelszót fogja ismerni a rendszer. Ha kijelentkezel, akkor a legközelebbi bejelentkezésnél már az új jelszavadat kell, hogy megadd.
Természetesen, az E-Talking Channel és a weboffice is ugyanazt az új jelszót fogja várni tőled bejelentkezéskor.

Kérdés 14: Egy tipp az E-Talking Channel gyors indításához:

Ha szeretnéd, hogy az alkalmazás rákattintás, indítás után automatikusan bejelentkezzen az ETC rendszerébe, és ne kérje minden indításkor a belépési adataidat, akkor tedd ezt:
Indítsd el az E-Talking Channel alkalmzást, amely kéri majd a bejelentkezési adataidat, ami ugye az e-mail címed és a jelszavad.
Ugyanezen bejelentkező ablakban alul látsz majd két lehetőséget, melyeket a kis négyzetekre kattintva aktiválhatsz.
Az első az „Automatic login …”, amire szükségünk van ebben az esetben. Ha ezt bejelölöd, akkor a következő indításkor már automatikusan bejelentkezik helyetted az E-Talking Channel alkalmazás, és nem kell megadnod a belépési adataidat.
Ha nem csak te használod a számítógépedet, akkor tanácsos nem automatikusra állítani a bejelentkezést, hogy az avatatlan használó véletlenül se léphessen be az alkalmazásodba, és ne okozhasson kisebb nagyobb galibát. Továbbá, akkor sem ajánljuk ezt az opciót, ha valakivel közösen használod az E-Talking Channelt.
Kikapcsolása: Az automatikus bejelentkezést, az E-Talking Channel-ba való bejelentkezés után a következő menüpontban tudod kikapcsolni: „Tools – Options – General/General settings – Automatic login” kis négyzetéből kikattintod a kis pipát. Az alatta lévő lehetőséget, a „Start minimized” kis négyzetét a kezdőknek nem ajánljuk bekapcsolni! Sem a további kis négyzeteket!
A második lehetőség arra szolgál, hogy ha bejelölöd, akkor a számítógéped indításakor, automatikusan elindítja önmagát az E-Talking Channel alkalmazás is. Ezt akkor ajánljuk beállítani, ha a számítógépedet jellemzően csak az E-Talking Channel alkalmazás miatt szoktad bekapcsolni.

Kérdés 15: Nem tudok bejelentkezni, mert „Error - E-Talking Channel already running!” hibaüzenetet kapok.

A legtöbb esetben ez azért jelenik meg, mert már egyszer el lett indítva az alkalmazás, és éppen fut, működik a háttérben.
A képernyőn, az alsó listán (vagyis a tálcán, ami akár lehet a képernyő bármelyik szélén) látni is lehet az ikonját. Kattintsunk ilyenkor a hibaüzenet ablakocska „Ok” gombjára, majd pedig az alsó listán, tálcán látható E-Talking Channel alkalmazás ikonjára (narancssárgás három kis körgyűrűcikk), és máris előugrik, látható lesz az alkalmazás saját ablaka.
Amennyiben nem találjuk az alsó listán (tálcán) a kis ikont, és mégis az említett hibajelentést kapjuk az E-Talking Channel indításakor, akkor a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás a számítógépünk teljes újraindítása (restart windows).
Természetesen a Windowsban járatos felhasználók tudnak még néhány más megoldást is, de mi itt a mindenki által érthető és elvégezhető legegyszerűbb változatot ismertettük, ami minden esetben megoldja a problémát.
Miután újraindult a Windows, indítsd el az E-Talking Channel alkalmazást, jelentkezz be és ellenőrizd le a következő beállítást, hogy legközelebb ne fordulhasson elő ez a hiba. Nyisd meg ezeket a menüpontokat a: „Tools – Options – General/General settings – „Start minimized” kis négyzete ne legyen bejelölve! A kezdőknek nem ajánljuk bekapcsolni! Sem a további kis négyzeteket!

Ez a weboldal sütiket használ a jobb és biztonságosabb működés érdekében.További információ
Nem fogadom el
Elfogadom
Beállításodat mentettük
Az alábbi illetve a láblécben található link segítségével bármikor megváltoztathadod a cookie beállításokat.
Cookie beállítás módosítása